25-lecie Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estee Lauder Companies

by

Październik ma kolor różowy już od 25 lat! W 1992 roku Evelyn H. Lauder stworzyła Kampanię i sprawiła że różowa wstążka stała się międzynarodowym symbolem walki z rakiem piersi, a październik jest międzynarodowym miesiącem zdrowych piersi. W ramach Kampanii w Polsce szerzy się świadomość o raku piersi i konieczności profilaktyki oraz zbiera się fundusze na badania.

Polski oddział Estée Lauder Companies, jak co roku, bardzo aktywnie włącza się w działania Kampanii. Wspiera misję uwolnienia świata od raka piersi i zbiera fundusze na rzecz badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych w Pomorskim Uniwersytecie Medycznym.

Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana 25 lat temu przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku rośnie i ma coraz większy zasięg. Do grona Partnerów włączają się firmy i instytucje z różnych branż.


PARTNERZY HANDLOWI :


W tym roku do Kampanii ponownie włączyli się najważniejsi partnerzy detaliczni, czyli perfumerie: Douglas oraz Sephora. Jak co roku, w październiku 2017 roku, perfumerie te wspierają Kampanię poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów marek należących do Koncernu Estee Lauder : Estee Lauder, Clinique, La Mer, Bobbi Brown, Bumble and Bumble, Smashbox oraz Origins. Limitowane edycje kosmetyków z różową wstążką możesz kupić w okresie od 1 października 2017 do 31 marca 2018, a Estée Lauder Poland przekaże 20% CENY każdego produktu na wsparcie badań nad rakiem piersi u kobiet.

Jako dodatkowy element wsparcia Kampanii, już od 1 października we wszystkich Perfumeriach Douglas oraz Perfumeriach Sephora oraz salonach firmowych Estee Lauder, Clinique, Bobbi Brown i Origins na terenie całego kraju przy kasach rozdawane różowe są wstążeczki, od których w 1992 roku zaczęła się Kampania.


Partnerzy Kampanii :


W tym roku do Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi włączyło się również kilka bardzo dużych firm i organizacji. Niektóre z nich po raz kolejny wspierają Kampanię (Polskie Linie Lotnicze LOT, Grupa Medicover, Fundacja „Wiemy co jemy”, Wittchen, Ania Kruk, Yankee Candle, Poczta Kwiatowa, Moleskine, warszawskie restauracje –  Belvedere, Qchnia Artystyczna oraz Endor na Foksal), inne, jak np. polska marka odzieżowa RISK MADE IN WARSAW, luksusowe marki piśmiennicze LAMY czy MOLESKINE, marka zapachów do wnętrz MILLEFIORI MILANO oraz Linia lotnicza prywatnych odrzutowców JET STORY, po raz pierwszy dołączyły do zaszczytnego grona Partnerów.

Wyjątkowym elementem Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi jest też kolejna, SIÓDMA już edycja płyty muzycznej ‚in PINK’ stworzona wspólnie z Maciejem Ulewiczem i Magic Records oraz Universal Music Polska. Dzięki szerokiemu i intensywnemu wsparciu Patronów Medialnych informacja o Kampanii i o płycie dociera do kilku milionów osób!

Jak widzisz, Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi możesz wspomóc na kilka różnych sposobów. Wystarczy, że kupisz kosmetyk oznaczony różową wstążką albo skorzystasz z usług któregoś z Partnerów Kampanii.

Ponadto każdy post oznaczony #PinkRibbon25 oraz #ELCdonates to 25 dolarów przekazane przez firmę Estee Lauder Companies na badania wspierane przez Fundację na rzecz Badań nad Rakiem Piersi założonej przez Evelyn Lauder.

No i najważniejsze! Dbaj o siebie! Nie tylko w październiku! Badaj się! Regularnie! Dla siebie i swoich najbliższych!

0
No tags 0
  • Megly

    Właśnie u kogoś widziałam ten różowy Advanced Night Repair i się zastanawiałam cóż to za nowość.
    A tu proszę… wyjaśniło się! Fajna akcja.
    Pozdrawiam ciepło! 🙂

    • Co roku marki należące do koncernu Estee Lauder wydają swoje limitowane edycje kosmetyków z Różową Wstążką. Kultowy ANR zyskał tym razem różową szatę 🙂

  • Co cudowne, że z roku na rok coraz więcej marek włącza się w tę akcję.

    • Zgadza się! Świadomość jest coraz większa i chwała za to!

  • Ada Szczepańska

    świetna jest ta akcja, jak co roku z resztą:)

  • świetna akcja co tu więcej pisać, popieram w pełni 🙂

  • Bardzo cię cieszę, że ta kampania jest coraz głośniejsza. Niestety wciąż wiele kobiet lekceważy badania, nawet te, które można wykonać samemu w domu 🙁

    • Ja również! Mam nadzieję, że z każdym rokiem coraz bardziej zwiększa się świadomość kobiet i żadna z nich nie pozostaje obojętna!

  • takitammotyl

    Świetna sprawa z tą kampanią. A fakt że tyle marek ją wspiera i na tyle sposobów samemu można ją wesprzeć jest cudowne.

    • Dokładnie tak! Sposobów jest wiele i najważniejsze by o tym mówić i uświadamiać wszystkie kobiety!

  • Akcja jest mega pozytywna. Piękne zdjęcia:) Baw się dobrze na urlopie:)***

    • Bardzo! Dziękuję Aniu! Bawiłam się cudownie! :*

  • Swietna kampania, ja w tym roku tez bralam udzial w dzialaniach promujacych badania i walke z rakiem piersi. I bardzo sie ciesze, ze pazdziernik to „rozowy” miesiac – musimy duzo mowic o tej chorobie !

    • Cudownie! Mi się bardzo podoba ten nasz różowy październik i to że z każdym rokiem coraz bardziej zwiększa się świadomość kobiet. Najpiękniej by było gdybyśmy doczekali też dnia, gdy mówić o tym musieć nie będziemy, bo znajdzie się lekarstwo i rak piersi będzie czymś normalnym.

  • Bardzo ważna kampania – przyjemne z pożytecznym:)

    • Dokładnie! Tak jak lubimy najbardziej 🙂

  • Ile tu kuszących perełek! Krem La Mer okrutnie mnie kusi, pozostałe skarby też 😀

    • Też mam wielką ochotę na tego LaMerka 😀

      • Spraw sobie koniecznie i pokaż go tu bliżej 😀

  • Świetna inicjatywa! Super, że o tym napisałaś mimo urlopu… A konkluzja najważniejsza z najważniejszych.