LICZY SIĘ KAŻDE DZIAŁANIE. JAKIE JEST TWOJE?

by

Od wielu lat październik ma kolor różowy! Wszystko za sprawą Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estee Lauder Companies, której symbolem stała się Różowa Wstążka. Jej celem jest budowanie świadomości o raku piersi oraz pokonanie raka piersi poprzez edukację i badania medyczne. W tym roku Kampania kontynuowana jest po raz kolejny, pod hasłem „LICZY SIĘ KAŻDE DZIAŁANIE. JAKIE JEST TWOJE?”

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies została zapoczątkowana w 1992 roku przez Evelyn H. Lauder. Od ponad 20 lat jednoczy kobiety, mężczyzn i rodziny z ponad 70 krajów na całym świecie.

“RAKA NIE DA SIĘ POKONAĆ W POJEDYNKĘ. UDA NAM SIĘ JEDYNIE WTEDY, GDY POŁĄCZYMY NASZE SIŁY.” – EVELYN H. LAUDER

Polski oddział Estée Lauder Companies, jak co roku, bardzo aktywnie włącza się w działania Kampanii. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi ma coraz większy zasięg.

Fundusze na badania medyczne zbierane są między innymi poprzez sprzedaż limitowanych edycji kosmetyków z różową wstążką (w roku 2015: Estée Lauder, Clinique, Bobbi Brown, La Mer, Bumble and bumble, Origins): 20% CENY każdego produktu firma Estée Lauder Poland przekaże na wsparcie badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1 prowadzonych w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

ProduktyZRozowaWstazka

Jak widać pomóc może każdy z nas. Wystarczy kupić produkt / produkty oznaczone Różową Wstążką.

ESTĒE LAUDER – Różowa Kolekcja Marzeń Evelyn Lauder & Elizabeth Hurley – Trzy mini szminki Pure Color Envy Sculpting Lipsticks w przebojowych odcieniach umieszczone w eleganckiej kosmetyczce. Cena: 155 zł

RozowaWstazka_2

CLINIQUE – Róż z Misją – Umieszczony w poręcznej minikosmetyczce, niezwykle popularny wśród klientek róż Clinique Cheek Pop w odcieniu Berry Pop zdobi wytłoczona w pudrze różowa wstążka. Cena: 135 zł

RozowaWstazka_3

Do grona partnerów Kampanii dołączyły również firmy nie związane bezpośrednio z rynkiem kosmetycznym, m. in. ANIA KRUK. Całkowity dochód ze sprzedaży bransoletki z napisem BE STRONG zostanie przeznaczony na badania nad rakiem piersi prowadzone w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych w Szczecinie.

RozowaWstazka_4

W ramac Kampanii szerzona jest również świadomość na temat raka piersi poprzez działania edukacyjne, których idealnym przykładem jest płyta „in PINK5 Maciej Ulewicz prezentuje”, czyli kolejna edycja kompilacji muzycznej, która wydawana jest od 2011 roku. Dzięki wsparciu Patronów Medialnych informacja o Kampanii i płycie dociera do milionów osób! Co więcej, połowa dochodu z płyty również wspiera badania medyczne w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych w Szczecinie.

RozowaWstazka_7

LICZY SIĘ KAŻDE DZIAŁANIE. Jakie jest Twoje?

Pokaż jak wygląda Twój wkład w walkę z rakiem piersi zamieszczając zdjęcie, film lub wiadomość na BCAcampaign.com, Instagramie lub Twitterze korzystając z #BCAstrength.

Za każde działanie zgłoszone za pośrednictwem BCAcampaign.com lub pojedynczy post zamieszczony na Instagramie lub Twitterze z #BCAstrength w okresie od 1 października 2015 r. do Światowego Dnia Walki z Rakiem, który przypada 4 lutego 2016 r., Estée Lauder Companies przeznaczy $25 na rzecz Fundacji na Rzecz Walki z Rakiem Piersi.

25dol

Warto pomagać.. Wystarczy tylko chcieć..

Dbajcie o siebie nie tylko w październiku. Badajcie się. Dla siebie i swoich najbliższych!

No tags