Nic nie dzieje się samo. Gdy działamy razem… Mamy większą siłę!

by

O Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi, w którym jak co roku, czynnie bierze udział Estee Lauder i marki należące do koncernu, czytałyście już pewnie w tym miesiącu wiele razy. Myślę jednak, że jest to temat, którego dość mieć nie można. Temat, o którym mówić nie tylko wypada, ale mówić się powinno! Nie tylko w październiku!

EsteeLauderKampaniaNaRzeczWalkiZRakiemPiersi_1

W tym roku działania kontynuowane są pod hasłem „Pokonajmy raka piersi. Razem mamy większą siłę.” Stanowi ono wezwanie do działania, którego celem jest przesunięcie nacisku z budowania świadomości na wzmożone akcje, które przybliżą nas do całkowitego wyeliminowania raka piersi z naszego życia. Kampania BCA poświęcona jest walce z rakiem piersi poprzez edukację i badania medyczne, działa obecnie w ponad 70 krajach i pozwoliła zgromadzić dotychczas ponad 53 miliony dolarów w celu wspierania globalnych badań, edukacji i usług medycznych, z czego 38 milionów w ciągu 20 lat posłużyło do sfinansowania 152 projektów badawczych BCRF na całym świecie. Fundusze te przełożyły się bezpośrednio na znaczące innowacje i poprawę opieki, w tym rozpoczęcie testów szczepionki na wczesnego raka piersi, lepsze sposoby oceny ryzyka u młodych dziewcząt z rodzin ze znaczną zachorowalnością na raka piersi oraz opracowanie programu odchudzającego na wczesnym etapie raka piersi, który zapobiega nawrotom i metastazie.

Polski oddział The Estēe Lauder Companies jak co roku realizuje Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi w Polsce. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku rośnie i ma coraz większy zasięg.

W tym roku do Kampanii ponownie włączyli się wszyscy najważniejsi partnerzy detaliczni, czyli perfumerie: Douglas oraz Sephora. Jak co roku, w październiku 2014 roku, perfumerie te wspierają Kampanię poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów wiodących na polskim rynku marek kosmetycznych. 20% ceny sprzedaży tych produktów firma Estée Lauder (Poland) przeznaczy na wsparcie badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

Produkty z Różową Wstążką 2014.

EsteeLauderPolska_kampania

Jako dodatkowy element wsparcia Kampanii, już od 1 października we wszystkich Perfumeriach Douglas oraz Perfumeriach Sephora na terenie całego kraju przy kasach rozdawane są różowe wstążeczki, od których w 1992 roku zaczęła się Kampania.

EsteeLauderKampaniaNaRzeczWalkiZRakiemPiersi_11

Szukajcie w perfumeriach produktów oznaczonych różową wstążką.

EsteeLauderKampaniaNaRzeczWalkiZRakiemPiersi_8

EsteeLauderKampaniaNaRzeczWalkiZRakiemPiersi_3Estee Lauder Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II & Pink Ribbon Collection (430 zł / 50 ml)

EsteeLauderKampaniaNaRzeczWalkiZRakiemPiersi_5 EsteeLauderKampaniaNaRzeczWalkiZRakiemPiersi_7Estee Lauder Dream Pink Collection Evelyn Lauder i Elizabeth Hurley (150 zł)

Do tegorocznej Kampanii włączyło się również kilka firm nie związanych bezpośrednio z rynkiem kosmetycznym.

Po raz kolejny partnerem kampanii zostały Polskie Linie Lotnicze LOT, dzięki którym misja Kampanii dotrze do wielu tysięcy ludzi nie tylko w Polsce, ale również za granicą. W październiku bowiem wszyscy pracownicy obsługi naziemnej i personel pokładowy na wszystkich rejsach naszego krajowego przewoźnika mają przypięte różowe wstążeczki na znak wsparcia PLL LOT dla Kampanii. Po raz pierwszy w 2014 roku partnerem kampanii została linia lotnicza EUROLOT, która wykonuje połączenia pomiędzy głównymi portami regionalnymi w Polsce. Na kadłubie jednego z samolotów EUROLOT pojawił się symbol różowej wstążki.

Eurolot 3

W 2014 roku do grona partnerów Kampanii dołączyły również firmy: ANIA KRUK, WITTCHEN, YANKEE CANDLE, które część dochodu ze sprzedaży produktów wybranych specjalnie do tej Kampanii przekaże na badania w Międzynarodowym Centrum Nowotworów Dziedzicznych.

EsteeLauderKampaniaNaRzeczWalkiZRakiemPiersi_9

Witchen

Pink Sands - Yankee Candle Medium Jar

W swoim środowisku z rakiem piersi na szczęście się nie spotkałam, ale mój tato zmarł na raka wiele lat temu, więc temat ten jest mi szczególnie bliski.. Badajcie się Kochani! Dla siebie i swoich najbliższych!