Eisenberg Gel Exfoliant Corps

by
Peelingować ciało musimy regularnie, niezależnie od tego czy to dla nas przyjemność czy przykry obowiązek. Ja bardzo polubiłam swoje wieczorne rytuały, które są podwójnie przyjemne gdy mam do czynienia z produktem, który świetnie działa, pięknie pachnie, a do tego wszystkiego bogate jest w składniki, które dbają o moją skórę. To wszystko daje mi Gel Exfoliant Corps od Jose Eisenberga, delikatnie pieniący się, pełen witamin żel złuszczający.

Cała linia kosmetyków Eisenberg zawiera 3 aktywne molekuły. Enzymy, które regenerują skórę i sprzyjają doskonałemu wchłanianiu składników aktywnych i gwarantują lepszą strukturę płaszcza lipidowego. Cytokiny, które oddziałują na receptory innych komórek, aby pobudzić wiele procesów życiowych, w tym regenerację komórek. Oraz biostymuliny, które dotleniają komórki, są dla nich źródłem energii i pobudzają syntezę kolagenu oraz elastyny, dzięki czemu tonizują i ujędrniają.

Jego formuła, to połączenie złuszczających drobinek i mikrokapsułek witaminowych. Obcowanie z nim, to prawdziwa rozkosz dla wszystkich zmysłów. Piękny zapach pozostaje przez chwilę na skórze i unosi się w powietrzu.

Masuję żelem zwilżoną skórę aż do całkowitego rozpuszczenia się mikrokapsułek. W międzyczasie tworzy się bardzo delikatna piana. Drobinki są przyjemnie ostre i świetnie oddziałują na naskórek i go skutecznie oczyszczają. Nie podrażniają skóry, dzięki czemu żel możemy bez obaw stosować nawet codziennie czy co drugi dzień. Skóra po zastosowaniu jest miękka i fenomenalnie wygładzona. Nie zostaje na niej żadna tłusta warstwa, jest świetnie odżywiona i nawilżona i nie domaga się nałożenia nań masła czy balsamu. Wiem też, że bogactwo składników dobrze mojej skórze robi, a opracowana przez Jose Eisenberga formuła Trio-Moléculaire® ją dodatkowo regeneruje, stymuluje i dotlenia.

Kolejny produkt firmy Eisenberg, który moja skóra pokochała już od pierwszego się w nim zanurzenia. Uwielbiam! Chyba z wzajemnością 🙂

Całą ofertę Eisenberg znajdziecie w Sephorze, która w Polsce ma wyłączność na sprzedaż marki.