Senkju :)

by
Dotarłam do domu. Jeszcze po drodze byłam na lodach (taaa, ten w Macu, to mi tylko apetyt zaostrzył :P). Tak na szybciutko chciałam Wam moje drogie dziewczynki podziękować za bardzo udane spotkanie :* Było super Was poznać! Do następnego 🙂
Kilka z Was prosiło mnie o listę blogów wszystkich dziewczyn. Nie chce mi się wysyłać maili, więc napiszę oficjalnie tutaj. Mam nadzieję, że dziewczyny nie będą mi miały tego za złe 🙂
Było nas sztuk 12 🙂
Marti, czyli ja 😀 adresu bloga podawać nie muszę 😛 hyhy
(bo wszystkie Marty to fajne dziewczyny 😀 hyhy)
kolejność przypadkowa 😉 choć ja pierwsza na liście, to z premedytacją 😛
Dowód rzeczowy 😀 Zdjęcie wybranych, bo nie wszystkie chciały 😉
a te krzywe nogi, to nie że są, tylko się zniżałam, co by nie zasłonić tyłów 😉
A po powrocie do Irlandii coś Wam pokażę….. 🙂
  • piękna ta Twoja torebka, wiesz?:)

    • Ja to najpierw obadałam na zdjęciu torebkę, a potem dziewczyny 😛

    • a dziękuję 😀 musiałam ją Wam zaprezentować 😀

  • Łooo jaa, ale fajnie 🙂 Kiedy będzie więcej zdjęć do oglądnięcia Was? 😛

    • jedno Ci nie starczy? 😛

    • daj wiecej:)Co Ty tez tam nakupowalas, rozkminiam hehe

    • Nie mam wiecej. Pinko zrobiła 4 foty, pozycje wszędzie te same.. tylko miny coraz głupsze 😛

    • hehe myslalam ze jednak sa 4 pozycje:D

  • aaaaa… pandorki 😀

    • nooooo 😀 nie mogłam się powstrzymać 😀

    • To pokazuj je prędko.. 🙂

  • Widac pomarancz na pierwszym planie:D
    Super fota:) Następnym razem nie nawalę:)

    • no ba! 😀 już ja Cię przypilnuję, żebyś nie nawaliła! 🙂

    • buu chyba sie rozpłaczę:( Patrze na to zdjecie i patrze ech:(

    • Nie plakaj :*

    • A właśnie, że niech płaka (foch)

  • zazdroszcze i to bardzo :((

    zapraszamd o mnie do wro.

    • przyjedziemy! nie znasz dnia ani godziny 😀

    • A ja do USA:P

    • nie wiesz, co napisalas wlasnie!:)))))

    • Dwa razy nie mów 😛 hyHy

    • jak się spotkacie we Wro to ja też wpadnę 🙂

    • Nie we Wro tylko termin następny to 15 sierpnia, stadion narodowy 😀 obecność obowiązkowa!

    • A z Wro do Poznania już rzut beretem, to od razu zróbcie objazdówkę 😀

  • Ale wesoła gromadka 😀 Zazdroszczę poznania blogerek i miłego spotkania, może następnym razem uda się i mnie dotrzeć 🙂
    Torebka jest śliczna, już to pisałam, ale warta jest powtórzenia 😉

    • Zapraszamy Marysiu 🙂

  • No torebka na pierwszym planie!! 😉 Swietnie sie prezentujecie dziewczyny !!!

  • Fajnie Wam 🙂
    Przydałaby się legenda, bo ze zdjęcia kojarzę tylko Ciebie i Saurię 🙂

    • Zgadnij zgadula 😀

    • Femme mnie to po czym kojarzysz? chyba po głupiej minie 😉

    • Po tym jak mnie tam oblapiasz od tylca 😛

    • niezłe macanki 😉

    • Sodoma i Gomora:D

    • Hehe.. ja tak samo jak Femme 😉
      Sauria, ja Ciebie kojarzę ze zdjęć z innego spotkania 😉

  • Dobra to ja tylko powiem ,że sliczne laski jestescie:))))

  • no ba! Marta grzechu warta! 😉 Buziaki i do następnego 🙂

  • senkjuing, senkjuing, welkoming und bajing 🙂 ps. śmieję się, jak goopia do sera 😀 cmok w bok

    • W bok i biodro to Pinko 😛

    • :D:D

    • hahahahahahahaha
      nie mogę się przestać śmiać :)))

    • Ale, ze co? Tak śmiesznie wyszlysmy? No to pretensje do fotografa 😛

    • nie, nie..
      że, tyle walczyłam aby tych boków się pozbyć a i tak kurka zostaną ze mną do końca życia 😛

    • Pinko, Twoje boki już są kultowe 😀 tak jak Guerlain <3 ! :))

    • wiedziałam, ze skubane będą mnie prześladować :/
      chyba muszę złożyć reklamacje u mojego Pana doktora :))))

  • ooooch Kochane moje pyszczki! :*
    Ja Was muszę w końcu przydybać osobiście, bo nie zdzierżę! Jesteście boskie i naprawdę zazdroszę Wam całego dnia. 🙂 Czekam na moją dziubkową focię. 😀

  • widać że spotkanie było udane 😉

  • Twoja torebka i sweterek Krzykli super 😀

    • Ona tak specjalnie sie odziala, licząc ze mi ja wyniesie cichaczem i nie zauważe na tle sweterka 😛

    • haha, tak myslalam:)

    • Ej no, nie robic sobie podśmi(chujków) 😛

    • hiehie,od razu widac kto rządzi:D

    • No właśnie tak pomyślałam 😉 Widzę, ze jeszcze jedna osóbka miała podobny plan, co Krzykla 😉

  • Same laski 🙂

  • Noo nie, to teraz będę widziała na blogach relację ze spotkania i będę jeszcze bardziej żałować, że moja wredna uczelnia dodała mi dodatkowej roboty popołudniowej dziś:/
    Mimo wszystko, fajnie, że udało się Wam w tyle spotkać!

    • Sylwia, następnym razEm osobiście po Ciebie przyjade 😀

    • PrzyjedzieMY 😀

    • No dobra 🙂 sama i tak bym nie trafiła 😛

    • weźmiemy i uprowadzimy z uczelni 🙂 siłą weźmiemy!

    • Haha, z taką ekipą to na pewno się przestraszą i mnie puszczą!:D

  • tytka na pierwszy plan! 😀
    podpisz która co i jak prezentuje bo widzu tu krzykle, Cię, Aliska i sauria
    A reszta się pytam?

    • A reszta jest milczeniem 🙂

    • Karotka obok Marti, Saurii i torebki 😀

    • O to to 😀

    • o widzisz i juz wiem więcej 😀 jakie ładne dziewcze sie maluje :> i czego się wcześniej nie podpisze??? XD 😛

    • ja też jestem :)))
      ]za obiektywem ;P
      poznałaś mnie??

    • No na pewno.. po bioderku 😀

    • Marti.. no widzisz.. właśnie o tym mówię..
      coś czuje, że dziś w nocy będę miała koszmary w wielkimi bokami w roli głównej 🙂

    • Oj tam oj tam, nie wymyslaj 🙂

  • O jak ja Wam zazdroszczę! i tak żałuję, że tym razem nie mogłam się z Wami spotkać. No nie, koniecznie trzeba to powtórzyć!!! 😀

    • Bardzo mi się podobało, fajnie było się poznać, dobry pomysł Marti, jak dobrze, że nas wszystkie zgrałaś :]

    • Bo Marti ma czasem przeblyski mądrości 😛

  • i zaś pandora ;p czekam co tam masz ciekawego w tych pudełeczkach ;>

    • a nasze spotkanie? Ty Ty, materialistko, Ty! tak mi przykro :))))

    • ahaha ciekawość zwyciężyła ! :)) a spotkania zazdroszczę veri veri 😉

  • Ale Wam zazdroszczę 🙂 najpierw zobaczyłam Twoją pomarańczową torebkę, a później trochę mniej pomarańczową Krzyklę, Wy to wiecie jak się wybić na pierwszy plan 🙂 Buziaki :*

    • No masz – lata wprawy 🙂

    • Korekta: Krzykla prezentowała się nienagannie w gustownych morelach, a torebka swoją drogą gustowna, w oranżach from NY. ; )

    • Aaaa to przepraszam, na zdjęciu nie odróżniłam pomarańczy od moreli 😛

  • Ale laaski! 🙂 Jeszcze raz dzięki za spotkanie! :*:*

    • Ty nie dziękuj tylko foty dawaj boś nastrzelała najwięcej 🙂

    • na maila dawaj 🙂

    • Beata, następnym razem tak szybko Cię nie wypuscimy. Przywiazemy do krzesła i będziesz z nami siedzieć do końca 😀 hyhy

    • No problemo dziewczęta! Jutro będą na mailu jak tylko je ogarnę i zakryję buziaczki tych, co nie chciały na nich być 😀 Zastanawiam się tylko co za nie wstawić? ;> Jakieś propozycje? 😀

    • kota paczana! 😀

    • Oooo, paczan jest dobry 🙂

    • Doooobry pomysł! 😀

    • jak zawsze 😀

    • Jestem za 😀 Kot paczan wymiata 😀

    • Zdjęcie będzie cudowne z kotami paczanami 😉

    • No dobra ale jak wszystkie beda za kotem paczanem to jak ja Was poznam:D?
      Bo Marti rzecz jasna po torebce hiehie

    • Marti to bez kota paczana wyglada jak paczan 😀

    • Premiereczko, ale paczeć będą tylko te, co nie chcą być paczone. 😀

    • Marti, Ty sobie przestań tak komplementy prawic, bo nie wypada. 😀

    • A, ze paczan przystojny? 😛 No tak, gapa ze mnie 😀

    • Bo nie paczalaś zbyt uważnie ;P

    • wpadaj teraz do mnie na bloga 😀

    • Tera? Tak w środku nocy w pidzamie? 😛 lece 😀

    • haha, jak słodko, koszmarki Ci zapewnię na dobranoc. 😀

    • Ej, a był chyba kiedyś horror z klaunem co nie? 😛 brrrryyy

    • był i chyba nie jeden, ale ja nie oglądalam, toteż nie mam traumy z dzieciństwa, jak inni hehe 😀

  • świetne spotkanie 😉

  • Było świetnie: same fajne laski, dużo śmiechów i chichotów. Chcę jeszcze!

    • Teraz zapraszam do Irlandii 😀

    • A może do Krakowa? 😛

    • Do Irlandii to nie wiem.. ale do Londynu kiedyś chetnie :)))
      wpadniesz??

    • ooo to ja chce na takie salony:)))

    • Irlandia trochę daleko, trzeba się spotkać w połowie drogi. Tak będzie sprawiedliwie 😛

    • A co jest w połowie drogi? Nigdy nie byłam dobra z geografii 😛

      Pinko, jakie nie wiem? Jak ładnie poprosisz, to do L. tez przyjade.. Wezmę se pól roku urlopu i zrobimy turneeee po Europie 😀

    • A to nasza geografka musi się wypowiedzieć! Na moje oko to musimy się spotkać na terenie Niemiec.

    • Taaaa, tez mi połowa 😛 może Holandia? 😀

    • Ja tam jestem za Paryżem :)))
      to by był klimat, co??

    • … a do Londynu to już nie łaska? 🙂 do Elży na herbatę i ciasteczka!

    • ale ja do Londynu jak najbardziej..
      Aliss, nie angażujesz się i nie czytasz uważnie.. zapraszam 8 wypowiedzi wyżej :)))

    • Londyn, Paryż. NYC.. Mówcie tylko kiedy 😀

    • No dobra przyznaję, że Paryż jest dużo bardziej romantyczny i sexy niż jakiekolwiek miasto w Niemczech. Możemy się jeszcze umówić w Amsterdamie 😉

    • Jestem za obiema wersjami 😀

  • Było super! Mam nadzieję, że niedługo w podobnym albo jeszcze większym gronie uda się spotkać! Buziaki dziewczyny!!!!!

    • Dzięki Aniu :* posmyraj pieska za uszkiem 🙂

  • ale przyjemnie wyglądacie wszystkie razem 🙂 I nawet jest jedna moja imienniczka 😀

  • Było fantastycznie laski :)))
    Marti jesteś rewelacyjna.. wracaj do nas szybko i ogarniaj następne spotkanie :***
    Ps. ja nadal nie wiem która to Aliss ;P

    • Nie wiesz, a to franca z niej, znów nie nałożyła przepaski pirackiej na oko! 😀

    • Vice versus moje Ty bioderko :* będę teraz w sierpniu.. Drzyjcie 😀

    • GENIALNIE! Gdybym umiała, to bym uszami klasnęła. 😀 Teraz mój luby musi mnie wyprawić w podróz do Was. 😀

    • sierpień?? rewelacja, mi pasuje :)))
      nie wiek który, ale pasuje :)))

    • Łeheheheheh… 😀

      jaka Alis? mnie tam nie było, nie znam człowieka.

    • Pinko- 15 sierpnia, stadion narodowy 😉 Hanna Gronkiewicz już planuje oplakatować wawe żeby każdy wiedział w porę.

    • BĘDĘ!! mi nie musisz 15 razy powtarzać :)))
      czyli Wy już razem urlopy planujecie?? (Ty i Marti?)

      super!! powieszę sobie wielki kalendarz na ścianie i będę skreślać dni ;P

    • BOMBA! 😀

    • no to może wpadnę 😀 hiehie

    • Aż na Narodowym? ło mamo toz to szok:D

    • Dziewczyny, na 99,9% będę w weekend 11-12 sierpnia, także jakoś na dniach (przed/po) mogę się w wawie zjawić :)) np. może w pt 10go ;))

    • Ja będę chyba w drugim tygodniu sierpnia, więc akurat w rejonach 10ego 🙂

    • szkoda, że łikend, ale ja nie narzekam, nie narzekam, tylko zacieram łapki 😀

    • a co mi odje***o że to łikend? 😀 :*

    • to chyba piątek, co? 🙂 czy nie? 😛

  • Ale super zdjęcia i fajne dziewczyny 🙂
    Zapraszam na candy
    http://magdaikosmetyki.blogspot.com/

  • Jest i pomarańczowa torba 😀
    Pięknie dziewczyny :))

  • Szkoda ze nie moglo mnie byc ale jak juz pisalam na fejsie, do warszawy nie jest mi najblizej:) Torebka cudowna!:)

    • A ja to blisko miałam he? 😛

    • No Ty miałas rzut beretem:)

  • torebka~ 🙂 I od razu widac, gdzie jest właścicielka ;]
    Gromadka wygląda sympatycznie 🙂

  • Dobrze, teraz mogę szykować się do snu, bo zaraz dziecię się obudzi i będzie narzekać, a rano muszę mykać na siłkę, później szybko się ogarnąć i na potrójnego grilla, a później znów się ogarnąć i do rodziców, a później znów się ogarnąć i albo mecz, albo Johnny Deep. 😛

  • Ola

    O NIE ! podejrzewam, że źle narysowałam Dorotę (pinkoholiczkę) w konkursie 😀
    Zazdroszczę spotkania 🙂

    • mnie? a dlaczego tak sądzisz??

    • Ola

      podejrzewam, że jesteś blondynką ;d

  • ale Wam super….
    a ja dzisiaj miałam taki ciężki dzień……zazdroszcze!

  • widzę, że i Krzykla się dała obfocić 🙂

    fajnie Wam 🙂

  • No ! Jest i pomarańczowa torba 😀
    Piękności.

    A Wy laski wyglądacie super.. To musiało być świetne spotkanie..
    I poproszę o podpis kto jest kto, bo wstyd się przyznać, ale rozpoznaję tylko Saurię i Ciebie..

  • Marto! Jakie Ty masz wielkie…….oczy! 😀

    • Digger, żeby Cię lepiej widzieć 😀

    • no & to to ja rozumiem 😀

  • Super było :-)) Czekam na fotki Pandorek 😉

    • Bedą, bedą, ale to jak wrócę do IRL 😉

  • Co za roześmiane laski 😉

  • Ale Wam fajnie 🙂

  • Ładnie to tak torbę wypychać przed Karotkę? :D:D

  • co tam masz z Pandory :D:D

    • a 2 cudaki 🙂 pokażę we wtorek 🙂

  • buuu… przegapiłam spotkanie przez mój brak internetu.
    strasznie Wam zazdroszczę 🙂 widać, że macie dobre humorki na zdjęciu, więc chyba dobrze się bawiłyście 😉

    • zapraszamy następnym razem 🙂

  • Dobrze Wam :)))

  • Niemożliwe z Was babi 😉 Marti ale nie musiałaś aż tak CHWALIĆ się tą nową torebką ;))) Torba na pierwszym planie ;>

    Jesteście boskie 🙂 Czytałam u Saurii historię o wodzie 😉

    • no musiałam 😀 ale już nie będę 😛

    • Próbowałam tej wody, rewelacji nie było. Torebka jest przepiękna, na zdjęciach i tak tego dobrze nie widać!

  • Widze, że śmiesznie było ;). Zazdroszczę spotkania 😀
    niezły asOOrtyment tu widzę haha ;D chwalimy się torebeczką ;>

  • hihi, fajnie 🙂 zapewne świetnie sie bawilyscie 🙂 oby takich spotkan wiecej, buziaki :*

  • Było MEGA sympatycznie, jesteście dziewczyny FANTASTYCZNE :*

  • Zazdroszczę wam strasznie spotkania 🙂
    Pomarańczowa torebka jest rewelacyjna 🙂

  • Fajowo miałyście :))

  • Dziewczyny, ale zazdroszczę!

    Cieszę się że Wy same jesteście zadowolone, Marti i jej pomarańczowy bagaż* jest rewelacyjny. A na innym zdjęciu [u Aliss] wyglądasz jak korespondent wiadomości w czasie zdawania relacji ze spotkania^

    _______________________________

    * auć, ałaj, nie bij 😀
    Nie chciałam pisać „Marti i jej torebka”, bo bałam się, że zaraz się to wszystkim skojarzy 😀
    więc tak ostrożnie, ostrożnie sobie podeszłam, ale lepszego niż bagaż słowa za cholewsko znaleźć nie mogłam ;D

    • bagaż? 😛 w sumie masz trochę racji Zajączku, bo torebka robiła mi w samolocie za bagaż podręczny 😛

    • Więc był to bagaż w jak najładniej brzmiącym znaczeniu tego słowa. Podoba mi się ta torebka.

  • Widać, ze spotkanko się udało :)))

  • Ola

    fajnie by bylo sie tak spotkac;):)